tiistai 13. marraskuuta 2012

Toimeksiantajaan tutustuminen

Tutustuimme viikolla 44 toimeksiantajaamme Nitroon. Nitro on Turkulainen digitaaliseen markkinointiin panostava markkinointitoimisto. Yrityksessä työskentelee nettisivun mukaan 70 henkeä., joten yritys onkin mainostoimistojen joukossa suurimmasta päästä. Jo kokonsa puolesta Nitro erottautuu muista alueella toimivista markkinointitoimistoista huomattavasti suurempana. Tämä tietenkin antaa yrityksestä hyvän kuvan, sillä eihän noin isoa henkilömäärää pystyisi epäpätevänä yrityksenä pitämään palkkalistoilla. Vaikka Nitron ”kotipaikka” onkin Turku, näkee sen kuitenkin laajentaneen toimintansa Suomen tärkeimmille aluelle avaamalla toimiston Helsinkiin.


Nitrolla on ennestään referensseinä Suomen mittakaavalla todella suuria asiakkaita kuten, Finnair, Veikkaus ja Hesburger. Tämän johdosta yritys on varmasti tunnettu suurten mainostajien piirissä mikäli yrityksen avainhenkilöt ovat käyttäneet verkostoitumistaitojaan :). Hyvänä puolena yrityksen julkisesta ilmeestä voisi myös sanoa nettisivujen toimivuuden. Turkulaisten kilpailijoiden joukosta nettisivut looistavat toimivuudellaan, siinä missä monen muun markkinointi / mainostoimiston nettisivut pettävät pahasti.


Yritykseen tutustuessamme saimme heti joitain kehitysideoita, mutta jätämme kaiken hautumaan siihen ast, että toimeksianto konkretisoituu.

-Team Visioona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti